Анализ методов улучшения топливной эффективности магистрального самолета
Ключові слова:
Экология1, ACARE2, Flightpath 20503, самолет4, сопротивление5,Анотація
Одной из исследовательских задач, направленных на достижение целей FLIGHTPATH 2050, является оценка методов улучшения топливной эффективности самолета на основе реализации концепции адаптивного крыла для снижения сопротивления самолета и применения электрического привода колес шасси. Проведена оценка способов снижения лобового сопротивления тяжелого дальнего магистрального самолета типа A340-600, оценено влияние использования для руления электропривода стоек шасси на топливную эффективность самолета. Показано, что ламинаризация поверхности планера самолёта без учета энергетических затрат на отсос пограничного слоя позволяет уменьшить затраты топлива приблизительно на 20 %. Снижение времени использования маршевых двигателей самолета при рулении является мероприятием, которое сопоставимо по своей эффективности с уменьшением размеров щелей и уступов в органах управления и механизации крыла самолета. Самолет с электроприводом в передней стойке шасси имеет преимущество в топливной эффективности перед исходным самолетом только при рулении более 30 минут.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Положення про авторські права Creative Commons
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.