Об учете многокомпонентного нагружения при обеспечении прочностной надежности деталей авиационных ГТД
Ключові слова:
многокомпонентное нагружение1, прочностная надежность2, концепция конструктивного подобия3, авиационные ГТД4,Анотація
В статье приведено обоснование возможности учета многокомпонентного нагружения при обеспечении прочностной надежности деталей авиационных ГТД. Отмечено, что использование концепции конструктивного подобия позволяет учитывать многокомпонентное нагружение деталей при наличии опыта создания, доводки, сертификации и серийной эксплуатации двигателя-прототипа. Приведен пример, когда усложняется применение линейного суммирования повреждений при определении циклической долговечности деталей. Отмечены недостатки использования эквивалентно-циклических испытаний при установлении циклических ресурсов деталей современных гражданских авиационных ГТД.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Положення про авторські права Creative Commons
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.