МНОГООЧАГОВОЕ РАЗРУШЕНИЕ АВИАЦИОННОГО КОНСТРУКЦИОННОГО СПЛАВА Д16АТ
Ключові слова:
многоочаговое повреждение, авиационная конструкция, усталостные трещины, образование и рост трещин, коэффициент интенсивности напряжения, закон Пэриса.Анотація
Авиационные конструкции подвергаются циклическим нагрузкам, вследствие чего у концентраторов напряжения (отверстия под заклепку) возникают и развиваются усталостные трещины. Рост усталостных трещин снижает остаточную прочность конструкции в целом и вызывает ее разрушение. Для прогнозирования момента разрушения авиационной конструкции необходимо иметь ряд исходных данных, которые могут быть получены в результате проведения эксперимента. В работе представлена методика регистрации длин трещин непосредственно на нагружаемом образце. Приведены экспериментальные данные по росту усталостных трещин в плоском образце авиационного конструкционного сплава Д16АТ. Определены коэффициенты интенсивности напряжения для трещины, а также получены параметры кинетического уравнения Пэриса.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Положення про авторські права Creative Commons
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.