ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ КОНСТРУКЦІЇ ВПУСКНОЇ СИСТЕМИ ДВИГУНА ВАЗ 2101 НА ПОЛІПШЕННЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ХАРАКТЕРИСТИК
Ключові слова:
ДВЗ, впускна система, резонансний наддув, потужність, ефективність.Анотація
На підставі проведеного моделювання процесу впуска карбюраторного двигуна внутрішнього згоряння ВАЗ 2101 отримані розподіли тиску та концентрації бензину по площині базового впускного колектора, які свідчать про недосконалість конструкції впускної системи. Для усунення виявлених недоліків запропоновано замінити базовий впускний колектор на вдосконалений, що передбачає застосування інерційно-резонансного наддува. Спостерігається високий позитивний ефект.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Положення про авторські права Creative Commons
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.