УПРАВЛЕНИЕ ЭФФЕКТИВНОСТЬЮ ОБОБЩЕННОЙ МОДИФИКАЦИИ РЕГИОНАЛЬНЫХ ТРАНСПОРТНЫХ САМОЛЕТОВ НА ЭТАПЕ ЕЕ РАЗРАБОТКИ
Ключові слова:
модификации самолетов транспортной категории, эффективность, удельные затраты за жизненный цикл.Анотація
Предложена обобщенная модификация отечественных серийных транспортных самолетов Ан-26, Ан-32 и Ан-32Б. Отличительная особенность предложенной модификации состоит в увеличенной величине полезной нагрузке (при сохранении дальности на уровне базовых вариантов), а также в замене силовой установки путем постановки в обобщенную модификацию отечественных двигателей ТВ3-117ВМА. Так, путем увеличения коммерческой нагрузки обеспечен рост рейсовой производительности обобщенной модификации, а вследствие замены силовой установки улучшилось ее топливная эффективность. Оценка стоимостной эффективности модификационных изменений произведена на основе впервые введенных авторами интегральных показателей таких как стоимость жизненного цикла и критерий удельных затрат за жизненный цикл. Установлено что по принятому критерию обобщенная модификация превосходит базовые самолеты в 1,5...3раза.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Положення про авторські права Creative Commons
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.