ЗАЛЕЖНІСТЬ ПАЛИВНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ СИЛОВОЇ УСТАНОВКИ ЛІТАКА ВІД ГЕОМЕТРИЧНИХ ПАРАМЕТРІВ СИСТЕМИ НЕСУЧИХ ПОВЕРХОНЬ
Ключові слова:
геометричні параметри крила, окремі критерії, силова установка, витрата палива, аеродинамічна якість.Анотація
Для етапу попереднього проектування досліджено можливість визначення паливної ефективності силової установки літака транспортної категорії залежно від геометричних параметрів його системи несучих поверхонь, сформованих на основі їх оптимізації за окремими критеріями аеродинамічної ефективності. Отримано і кількісно оцінено залежність кілометрової витрати палива дозвукового літака для горизонтального усталеного польоту, коли тяга двигуна дорівнює лобовому опору в горизонтальному польоті. Виявлено, що кілометрову витрату палива можна виразити через окремі критерії аеродинамічної ефективності — коефіцієнти форми крила і мінімального індуктивного опору.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Положення про авторські права Creative Commons
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.