ВПЛИВ СЕРТИФІКАЦІЇ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ АВІАЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Ключові слова:
конкурентоспроможність продукції, система сертифікації, авіаційне підприємство, інтегральний показник конкурентоспроможності, авіадвигун.Анотація
Визначено поняття і кількісні оцінки конкурентоспроможності продукції на основі її групових показників за технічними і економічними характеристиками. Зроблено порівняння конкурентоспроможності турбогвинтового двигуна ТВ3-117ВМА-СБМ1 (ПАТ«МОТОР СІЧ») з зарубіжними аналогами. Розглянуто вплив системи сертифікації продукції на її конкурентоспроможність. Запропоновано для забезпечення конкурентоспроможності продукції авіаційної галузі на зовнішніх ринках підвищити ефективність системи сертифікації. Показані недоліки існуючої системи сертифікації в авіаційній галузі і запропоновані шляхи їх усунення.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Положення про авторські права Creative Commons
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.